LINUX na AVR (Re: SDRAM - lze nezapojit A12 (spojit s A11) ?)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 25 13:03:48 CET 2013

Presne tak, rozumiete tomu spravne. Preto sa tento konkretny kod strka
do RAMky a spusta odtial, aby bola zarucena synchronnost bez "rusenia"
z prefetch cache.
Pokial ma pamat neklame tak v tom UNIX-ovom systeme su tie rychlosti
cca 1MB/s, ale momentalne je to kvoli jednoduchosti a minimalnej
velkosti bufferov urobene mierne suboptimalne.