Darek k 21.3. Re: Doba dodání u TME - součástka není na skladě

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 25 09:53:25 CET 2013

Kdyz uz se vytahlo tohle vlakno....

Neobjednavali jste nekdo na prvni jarni den u TME? Ja jsem naprostou
nahodou zrovna ten den, sel objednavat veci co dosly a vidim, ze
inzeruji, ze ke kazde objednavce ten den prilozi nejaky darek.

Dnes prisel balik a nikde nic. Jsem uz velkej a asi plakat nebudu, ale i
tak by me zajimalo zda nekdo neco dostal. ;-)

Radek Vicek