doporucte color laserjet na domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Březen 24 20:44:48 CET 2013

Inkoust rozhodne nechci. Fotek jsem fotil mizive mnozstvi. spis mi
zalezi na tom, aby - kdyz chci vytisknout nejaky formular - ta tiskarna
_vubec_ fungovala a nemela zaschnuty inkoust.

JESTE JSEM ZAPOMNEL JEDEN BONUSOVY PARAMETR: POKUD BY TO MELO ANDROID
APLIKACI NA TISKNUTI (brother zrovna ma), BYLA BY TO PARADA.

Ten samsung je volba. mam doma vsechno od samsungu