Zajimave reseni s koprocesorem 386

Neděle Březen 24 15:50:06 CET 2013

Teda napadaji me obcas silenosti, ale ze by az tak... ;-) Leda, ze bych
jich mel plny kybl origo zabalenych
Pokud by slo o sibgle (32b) tak to umi kdejaky MCU, treba neco z rady
STMM32F4xxx,  64b uz bude horsi...
Otazkou taky je, jestli SW realizace na nekterem beznem MCU nad 100MHz
neprekona ten historicky koprocesor i pri SW vypoctu... ;-)

Jeste me napada - jak moc takoveto soucastky pouzivaji interne EEPROM
technologii? Driv nebo pozdeji je musi dostat skleroza, treba vetsina
MCU urcite nekdy zapomene signaturu a buh vi co jeste a bude po ptakach.