OT: Jak ukrást Škodovku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 24 12:34:18 CET 2013

No uplne spickove na tohle jsou Citroeny...jakmile dojde k rozpojeni (i
chvilkovemu) kterehokoliv dverniho kontaktu tak se auto okamzite otevre.

Ty kontakty casem zacnou byt nespolehlive - staci pak aby kolem projelo
auto a citroen se zatrese a odemkne.

Od te doby co jsem to zjistil, tak mam central proste vypnutej.

RV