Jak ukrást Škodovku

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Březen 24 09:51:00 CET 2013

Dne 24.3.2013 9:17, Ivan Kiss napsal(a):
> Myslím, že je mnoho takýchto informácií medzi modičmi.Akurát ich nevyužívajú či
> nezneužívajú.
> Pred cca 15 rokmi som si zabuchol kľúče Felicie na pláži v Chorvatsku. Mal som
> len plavky na sebe a fotak na krku :-)
>
> Behom cca pol hodiny sa tam vyskytol ochotný neznámy chlapík z Čiech, ktorý ma
> naučil elegantne bez poškodenia otvoriť auto kusom šnúry.
> Nemyslím, že to bol zlodej, proste to vedel tak, ako potom ja.

Jj, na starem Polu jsem toto taky umel, Ale prvne jsem za ni zaplatil technikovi
ABA asi 1000 Kc. Podruhe a potreti uz nebylo treba ho volat.

Ted uz asi pul roku mudruju nad tim, proc se u Fabie da vypnout airbag
spolujezdce pouze v servisu a to softwarove v ridici jednotce. Nejak mam blok
spolehnout se na softwarove odpojene zarizeni, ktere muze diteti urazit hlavu.

Standa