Re: Jak ukrást Škodovku

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Březen 24 08:20:40 CET 2013

Octavia ma jeste jinou vlastnost, kdyz vystoupite z auta a nemate
klicky v zapalovani (ale mate je treba na sedacce) stourate se v
kufru, kufr zavrete a ejhle, oktavka se zamkla. Uz jsem potkal vicero
lidi, kterym se to stalo a jednomu jsem vezl nahradni klicky zrovna
minuly mesic. Takze bacha na to.
Oktavky a Fobie jsou nejrozsirenejsi auto v cesku a neni divu, ze
zlodeji se na ne specializujou, tedy anabaze na stodolni, se zamkem me
neprekvapuje. Prekvapuje me pouze, jak se ty technicke informace typu
jak snadno vyndat zamek mezi zlodeji siri, ze by meli vlastni mailovou
konferenci ve stylu zlodej-list na zlodeji.cz.? Dejme tomu ze bych se
chtel stat zlodejem, absolutne bych nevedel jak na to?
Karel