Kviz na sobotu

Neděle Březen 24 07:59:33 CET 2013

Dobré ránko,

	bingo :-) Je to hlídač izolačního stavu IT sítě, nevím proč všichni
mysleli, že to je něco ze zabezpečovací techniky. To bych sem dávat ani
nemohla, lidem z "ejžídý kompeny" by se to asi vůbec nelíbilo ;-)
Spravovala jsem jej před časem pro šéfa a udělala si pochopitelně
obrázek. Jenže jsem zvyklá to kreslit trochu jinak než je všeobecný
zvyk. Proto jsem pak byla trochu překvapená, že tomu lidi nerozumí,
načež jsem to překreslila do toho druhého formátu.

	Než jsem pochopila jak to funguje, také to chvilku trvalo, ale je to
vlastně hrozně jednoduché.

	Saša Svobodová