Termoclanky, konektory - Isothermal Barrier?

Sobota Březen 23 11:54:52 CET 2013

Podarilo se mi sehnat IR keramicke elementy za rozumnych 8$ ks viz
obrazek a zacinam resit mereni teploty.
Presneji, budu mit 8 termoclanku K a potrebuji je nejak levne pripojit
k PCB a to tak abych mohl studeny konec termoclanku v MCU kompenzovat
teplotou z jednoho teplotniho cidla,ktere bude snima teplotu celeho
bloku s 8 konektory.
Omega takove konektory prodava, ale dostupnost v malem a cena je jaksi
diskvalifikuji.
U cinanu jsem nasel mraky konektoru na kabel, ale zadne do PCB.

Jak na to?

Pak mi neni jasna jeste jenda vec. Termoclanky zabudovane v topnych
panelech jsou vyvedeny kabelem cca 150mm v keramcke izolaci a
zakonceny "ockem" viz obr.. Delaji se ta ocka ze stejneho materialu
jako termoclakove poly, tak ze staci pripojit kompenzacni vedeni a
studeny konec je pak az na konci konpenzacniho vedeni nebo jak to je?

http://i.imgur.com/vbSVMiG.jpg

Martin