Kabel na antenu

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 22 22:46:50 CET 2013

Pokud máte cokoli,  co zbylo po WiFi,  a jde o příjem v rozsahu
krátkých vln a 12 m svodu ,
tak to použijte a budete mít bohatě předimenzováno.  U přijímače jde
spíš o přenos
napětí než výkonu a stejně budete mít problém přizpůsobit tu vaši
krátkou anténu impedanci toho
kabelu v tak širokém kmitočtovém rozsahu.  Ale hrát Vám to bude ,
buďte bez obav.