Kabel na antenu

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Březen 22 16:38:13 CET 2013

Snad to nebude chapano jako reklama ;) - nedelam tam ...
http://www.lica.cz/produkty/koax-50-ohm-koaxialni-kabel.htm
Pokud nechcete resit a zkoumat datasheety, pak nejmene problematicky je
RG213, ktery "prezije" skoro vsechno a ma dobre vlastnosti. Pokud chcete
resit nizky utlum, vyberte si treba H1000, ale je dost nepoddajny a pocet
ohybu je omezen. Pokud resite prumer a nebudete s kabelem prilis
manipulovat, doporucuji H155, ktery je ze zacatku velmi dobry. Pokud resite
cenu RG58 ja spravna volba.
JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, March 22, 2013 4:29 PM
To: HW-news
Subject: RE: Kabel na antenu

Delam rekonstrukci bytu v panelaku, takze budu mit nejakou "panelakovou
antenu" (xy metrovy drat na protejsi budovu to nebude, spis neco "do okna"
nebo neco co se vejde na balkon). Jelikoz jsem se o to zatim moc nezajimal
(ale rad bych az bude cas), tak opravdu nevim jakou budu mit antenu resp.
jaky druh bude zrovna vyhovovat mistnim podminkam. Jedna se mi o pasma
80,40,20m (nevim jestli i 10m...). Co se tyce rozmeru tak za par dni budu
zakryvat podhled kam bych kabel schoval, takze tam se neco vejde. Proste
neco sedeho ;-)

MG