Re: Zarovky Re: Záznam programu

Pátek Březen 22 15:59:40 CET 2013

Ted jsem se na to schematko podival podrobneji a  mate pravdu, je to divne.
Puvodne jsem hledal neco jineho, v tom byl maly PIC asi 10F + triac
Na jedne noze PICu byl pres R 10M udelany detektor pruchodu 0, dalsi
noha ridila triak a na jedne noze snad mel 1Wire pro rizeni jasu ,
posedni bud na vypinac nebo na +.
V resime soft start se nejdirive nekolika vlnach vlakno trochu ohralo
a nasledne v 0 zaplo/ volitelne postupne najelo na maximum.
Autor si s tim docela pohral, mel zmereny teploty vlakna pro
predzhaveni, v nejake verzi to umelo pocitat motohodiny dane zarovky.
Velikostne to byla desticka mensi nez srazeci C pres ktery se to
napajelo.
Bohuzel se mi nedari danou stranku najit a to ani na internetu ani v
PC ,kam jsme is to 100% ulozil :-)

Martin