Re: Zarovky Re: Záznam programu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 22 14:36:38 CET 2013

 22.3.2013, 14:27:04

Ve starsi literature tez zname jako "vertikalni rizeni Ty".
O tom, ze by to Ty nejajk vadilo, slysim poprve. IMHO hlavni pricinou,
proc se toto bezne nepouziva je spatna definice okamziku sepnuti,
zpusobena velkym rozptylem parametru Ty.
Nicmene, zarovka pri uvedenem zapojeni zapina v maximu U, tedy presne
tam kde nechceme.
Jde jen o to, rozhodnout, zda je to dusledek neschopnosti
konstruktera, nebo spiknuti vyrobcu zarovek. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz