Re: Zarovky Re: Záznam programu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 22 13:48:46 CET 2013

Predpokladam, ze vypnuti zajisti vypinac (ve zdi), tohle zajistuje jen mekky
nabeh...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 22, 2013 1:46 PM
Subject: RE: Zarovky Re: Záznam programu

Zdravíčko,
když pominu exotické hodnoty rezistorů (113k, 340 ...) tak mi nějak uniká
funkčnost - po nabití C1 se tranzistor otevře a drží tyristor sepnutý. Čím
se to liší od normálního zapínání. Na tom elytu se asi neprojeví žádná
periodická změna která by ten tyristor mohla zhasínat. Nebo jsem cosi
přehlédl ?

Zdravím
Kručinský