Sound Blaster SBS38

Čtvrtek Březen 21 17:24:11 CET 2013

Hezké odpoledne přeji,

     nemá někdo, prosím, schéma od aktivních reproduktorů Sound Blaster
SBS 38? Vím, že jsou poněkud staršího data výroby, ale na druhou stranu
jsem je dneska zachránila ze šrotu a vypadají hezky, tak proč je
nezkusit opravit :-) Tedy ony možná i fungují, chyba byla zcela jasně v
překroucených kabelech, ale i tak by se schéma mohlo hodit.

     Deska je totiž poněkud složitá a "nelogická" je tam na mne moc
propojek a všeho kolem. Navíc vypínače jsou tam dva a jeden z nich
zapíná jak napájení, tak přepíná odněkud někam reproduktory. Výkonový
zesilovač je NJM2073 i když to zjistit byla docela fuška, ale povedlo
se. V druhé bedničce bude to samé, mám rozebranou zatím jen jednu, aby
se mi nepomíchali věci.

     Saša Svobodová