Flexa narex

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Březen 21 07:19:26 CET 2013

Zdravim, odesla mi uhlova bruska Narex EBU11, nejprve ji poklesl
vykon, pote i lehce smrdela, ale zadny kour, ani nijak nadmerne nebyla
tepla. Nekolik dni jeste fungovala s nizsim vykonem, pak se ale
prestala tocit uplne. Uhliky jsou jeste dostatecne dlouhe, tedy zrejme
vinuti rotoru KO, mozna i stator. Uvazuji o oprave, na netu jde koupit
jak rotor, tak i stator. Otazka: jak s urcitosti poznam ze je treba
vymenit i stator? Vyrobce udajne v prubehu vyroby nekolikrat menil
parametry rotoru i statoru, zrejme rotor se statorem by k sobe mel byt
vyladen, mam tedy koupit hned oboji? To uz by me vyslo na nejakych
1100Kc + postovne, coz je blizko k nove brusce.
Diky za rady
Karel