Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 20 23:21:32 CET 2013

Dne 20.3.2013 10:58, Jan Waclawek napsal(a):
> To mate z merania?
Ano...

> Predpokladam, ze ste mysleli Toyocom (Epson), ti vyrabaju asi tucet roznych
> modelov, mozete prosim dat konkretne cislo modelu prip. odkaz na datasheet?
TOYCOM  TC-718X  2,048MHz datasheet bohuzel neznamy.

> Inak samozrejme ked zacnem spotrebou 20mA bez zataze, tak rovnaka spotreba
> pri zatazi (samozrejme pri rozumnom vystupe t.j. platne CMOS urovne pre
> dane napajanie) a rozumnej zatazi nijako neobchadza spomenute dva zakony;
> ale ak zacneme 1.6mA tak ak by pri 50Ohm zatazi boli na vystupe platne
> urovne a spotreba sa nijako zvlast nezmenila, tak to by bol onen zazrak
> hodny bud skumania zo strany Vatikanu, alebo ziadosti o dotaciu z
> prislusnych vladnych a europskych fondov.
Tak pro zajimavost, mam tu i oscilator 8.44800MHz  ( "rakvicky"je moje
uchylka , uz mam cca 600 ruznych oscilatorku )
Oznaceni 60207-PHP
Klidovy odber 28 mA, kdyz na vystup pripojim 50 Ohm  zatez ( kapacitni
oddeleni ) , odber spadne na 23mA.

  Schvalne jestli na to stacite  s Ohmovym zakonem :-)
Nepopiram ze i tady plati, jen vse neni uplne tak jednoduche jak se zda.
JaKub