[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Březen 20 23:08:56 CET 2013

Prominte, ale porad mi ani z jednoho neplyne, ze by oscilator mel prestat
oscilovat.
Muzete prosim napsat odvozeni z onech zakonu?
Znovu opakuji, bavime se o plynovem tlumici.
Tj. idelani valec uzavreny z obou stran, v nem pist (ma hmotnost, ale ne
tepelnou vodivost a treni) s idelanim plynem.

V carnotove cyklu to jsou pouze:
1. Adiabatická expanze
2. Adiabatická komprese

Izotermicke casti cyklu tlumic nema, neni to tepelny stroj.

Jak se stane to, ze soustava prestane kmitat ?

Odkud plyne, ze plyn pri Adiabatická expanze si ochladi MENE (tj. odevzda
pistu mene energie), nez pist odevzdal plynu pri kompresi ?

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158