Pekne PDF o PbF

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 20 21:56:11 CET 2013

A neodchazeji v te UPSce baterky? Nam se jednou zacal pomerne casto sekat server. Chvili trvalo nez jsme odhalili, ze to je periodicke (kazdy tyden ve stejnou dobu) az jsme pak po dalsim pomerne zdlouhavem patrani zjistili, ze UPSce odesly baterky, a jak je pravidelne cykluje, udelala pri prepnuti v napajeni glitch, ktery byl sice tak kratky, ze nedokazal server restartovat, ale na druhou stranu tak dlouhy, ze se pri nem dostal do nejakeho nedefinovaneho sekleho stavu.

Jakub Serych