Vlnoměr Tesla M117

Ale koukám, že to funguje jen pasivně. Dá se zjistit kmitočet
oscilátoru, ale nedá se zjistit rezonance něčeho, co samo nekmitá. Ten
vlnoměr, který jsem tehdy měl na vojně, sám kmital a dala se s tím
zjistit rezonance čehokoliv v daném frekvenčním rozsahu. Taky jsem s tím
pouhým přiblížením dokázal vybudit koncový stupeň vysílače RDM12, což
nedokázal pochopit jeden učitel, co tu elektriku studoval na vojenské
škole ... co je tam asi tak učili mimo pochodování :-)