Záznam programu

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Březen 20 15:25:03 CET 2013

Někde (možná tady) zaznělo že, životnost žárovky je úměrná třetí
mocninou přepětí na ní. Z toho si vyvozuju že vyrobit kvalitní žárovku
(například do šicího stroje, který se celý klape) je věda. A toto umění
se dá zneužít k přesně opačnému účelu. Což dokládali dost věrohodně.

Nemajíce alternativu, účinnost žárovky naši předkové neřešili.
Tedy řešili tím, že na celý chlív stačila jedna 40W žárovka a jinak se
chodilo brzo spát.

ZU