[OT] Auto na vzduch - nulove naklady
Pavel Hudecek
edizon na seznam.cz
Středa Březen 20 15:19:52 CET 2013
Ona není nepřesná, jen vyjadřuje statický stav, ale nic neříká o tom, jak se
do něj systém dostane. Takže když vezmu závaží na pružině a rozkmitám ho,
tak v ideálním případě bude od té doby navěky kmitat stejnou frekvencí. Když
místo pružiny použiju píst s plynem, tak i v ideálním případě se ten plyn
bude ohřívat a píst se nakonec zastaví.
Velmi pěkně zpracované tepelné stroje jsou zde:
http://www.transformacni-technologie.cz/index.html
PH
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz>
mohu poprosit o relevantni odkaz.
Tohle je pro mne novinka, jelikoz problem se stlacenym plynem vzdy bylo to,
ze krome energie ve stlacenem plynu se behem stlaceni i zahriva a tato
energie
je ta ztrata. Naopak behem rozpinani si bere ztracenou energii (teplo) zpet.
Klasicka rovnice:
P*V/T tedy je tedy nepresna ?
http://www.az-kompresory.cz/zaklady-stlacovani-vzduchu.html
Behalf Of Pavel Hudecek
> Ne, právě ty krátké tepelné děje jsou klíčem k řešení, nejsou
> zcela vratné.
> Právě to je kámen úrazu všech tepelných strojů a zároveň
> výhoda vzduchového
> tlumení.
Další informace o konferenci Hw-list