[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Březen 20 15:19:52 CET 2013

Ona není nepřesná, jen vyjadřuje statický stav, ale nic neříká o tom, jak se
do něj systém dostane. Takže když vezmu závaží na pružině a rozkmitám ho,
tak v ideálním případě bude od té doby navěky kmitat stejnou frekvencí. Když
místo pružiny použiju píst s plynem, tak i v ideálním případě se ten plyn
bude ohřívat a píst se nakonec zastaví.

Velmi pěkně zpracované tepelné stroje jsou zde:
http://www.transformacni-technologie.cz/index.html

PH

From: "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz>
mohu poprosit o relevantni odkaz.

Tohle je pro mne novinka, jelikoz problem se stlacenym plynem vzdy bylo to,
ze krome energie ve stlacenem plynu se behem stlaceni i zahriva a tato
energie
je ta ztrata. Naopak behem rozpinani si bere ztracenou energii (teplo) zpet.

Klasicka rovnice:

P*V/T tedy je tedy nepresna ?

http://www.az-kompresory.cz/zaklady-stlacovani-vzduchu.html

Behalf Of Pavel Hudecek