[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Březen 20 14:43:16 CET 2013

Dobry den,
mohu poprosit o relevantni odkaz.

Tohle je pro mne novinka, jelikoz problem se stlacenym plynem vzdy bylo to,
ze krome energie ve stlacenem plynu se behem stlaceni i zahriva a tato
energie
je ta ztrata. Naopak behem rozpinani si bere ztracenou energii (teplo) zpet.

Klasicka rovnice:

P*V/T tedy je tedy nepresna ?

http://www.az-kompresory.cz/zaklady-stlacovani-vzduchu.html

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158