Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 20 10:58:40 CET 2013

To mate z merania?

Predpokladam, ze ste mysleli Toyocom (Epson), ti vyrabaju asi tucet roznych
modelov, mozete prosim dat konkretne cislo modelu prip. odkaz na datasheet?

Inak samozrejme ked zacnem spotrebou 20mA bez zataze, tak rovnaka spotreba
pri zatazi (samozrejme pri rozumnom vystupe t.j. platne CMOS urovne pre
dane napajanie) a rozumnej zatazi nijako neobchadza spomenute dva zakony;
ale ak zacneme 1.6mA tak ak by pri 50Ohm zatazi boli na vystupe platne
urovne a spotreba sa nijako zvlast nezmenila, tak to by bol onen zazrak
hodny bud skumania zo strany Vatikanu, alebo ziadosti o dotaciu z
prislusnych vladnych a europskych fondov.

wek