Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Úterý Březen 19 22:00:15 CET 2013

V radu MHz o 4 rady nevim, ale o 3 rady to jde viz nize , mozna prave
proto jsme byl nemile prekvapen realnou spotrebou toho co je na trhu.
Zvlaste kdyz je takova spotreba asi celkem bezna viz treba
http://www.txccrystal.com/images/pdf/7c.pdf
Nasel jsme si informaci podle ktere je svetova produkce SMD
krystalovych oscilatoru 50M mesicne, v techto kvantech delaji i mW MWh

http://www.digikey.com/Web%20Export/Supplier%20Content/AdvancedLinearDevices_1014/pdf/ald-tech-low-power-crystal-oscillators.pdf?redirected=1