Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 19 19:42:41 CET 2013

No já jenom se divím, že nevíte, jak to dělají, že v hodinkách ty krystaly
mají nejmíň o 4 řády nižší spotřebu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>

I tuto variantu jsme vzal v uvahu.
Dokonce i zmeril
8MHz krystal + 2x 18pF C + R 30Ohm si po ustaleni vzalo 0,9mA (STM32F0)
Bohuzel levne krystaly v HC49 jsou dnes pomalu nejvetsi soucastkou na
desce. Male skutecne SMD pro zmenu vychazi docela draze.typicky
25Kc/ks

Vysledek krystalovy oscilator sice zere 20mW, nepotrebuje zadne dalsi
soucastky a byl zdarma, to asi krystal neprekona. :-)

Martin