Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Úterý Březen 19 19:22:11 CET 2013

Hodinkovy krystal a podle toho kalibrace RC (u NXP tusim funguje
automaticky na vyzadani) nebo primo pouziti pro PLL  mi prijde jako
ideal. RC uz nejak neverim (kdo by se ve vetsi serii nez 1 ks drbal s
nejakou kalibraci, kdyz neni permanentni reference. Dobry tak pro
blikatko ;-) )  A bezny krystal 4 nebo 8MHz, proste takhle male
frekvence taky zere dost malo, da se rizene vypinat a prejit na RC atd
(tady bych videl pouzitelnost RC, proste kdyz spi a obcas koukne,
jestlio se probudit...)