Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 19 18:55:07 CET 2013

A proc do rozhodovacich procesu nezahrnete ten nejbeznejsi pripad,
tj. krystal, pripojeny na interni oscilator v MCU?
To uz dneska neni in nebo mi neco unika?

PL

*************************************

From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 19, 2013 6:36 PM
Subject: Re: Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Presne, slo o spotrebu naprazdno. Nedalo mi to, pri zatizeni 50Ohmy si
krystalovy oscilator rekl o 18mA, coz by +- korespondovalo s udaji v
DS, u podobnych bazmeku, kde se nejcasteji pise o max 20mA.
V kazdem pripde spotreba 1,6mA naprazdno vypada lepe,  bud jsou ty me
nejake horsi, nebo svou roli hraje frekvence nebo spise pujde o dan za
reseni 1,8 - 5V.
V kazdem pripade jich mam radove stovku a vice mene zadarmo, budou se
hodit jen je nebudu cpat vsude.

Kdyz jsme nakousl toto tema, je u internich RC oscilatoru v MCU nejaky
zadrhel treba z hlediska dlouhodové zivotnosti a spolehlivosti v radu
desetileti a tak?

Martin