Spotreba kryslalovych oscilatoru?

Úterý Březen 19 18:36:59 CET 2013

Presne, slo o spotrebu naprazdno. Nedalo mi to, pri zatizeni 50Ohmy si
krystalovy oscilator rekl o 18mA, coz by +- korespondovalo s udaji v
DS, u podobnych bazmeku, kde se nejcasteji pise o max 20mA.
V kazdem pripde spotreba 1,6mA naprazdno vypada lepe,  bud jsou ty me
nejake horsi, nebo svou roli hraje frekvence nebo spise pujde o dan za
reseni 1,8 - 5V.
V kazdem pripade jich mam radove stovku a vice mene zadarmo, budou se
hodit jen je nebudu cpat vsude.

Kdyz jsme nakousl toto tema, je u internich RC oscilatoru v MCU nejaky
zadrhel treba z hlediska dlouhodové zivotnosti a spolehlivosti v radu
desetileti a tak?

Martin