eagle - konverze BRD na SCH

Úterý Březen 19 12:39:15 CET 2013

Me to naopak prijde uplne stejne predstavitelne (a vyuzitelne), jako prvotni
vygenerovani brd ze sch, taky tam jsou soucastky narovnane vedle sebe a spoje
mezi nima krizem krazem...

Ani ja jsem to tedy nepotkal, myslim ale, ze tenhle smer prevodu v praxi nebude
casty, nicmene v novych verzich Eagle by se to aspon polorucne mohlo nejak
zplichtit. Brd i sch si s sebou nesou definice vsech pouzitych elementu.

D.O.

PS Na foru to natukli: http://www.element14.com/community/thread/21452 (akorat
teda myslim, ze bod 3 by mel jit udelat nejen rucne, ale i zpracovanim brd,
protoze tam ty soucastky jsou vypsane v sekci <elements> stejne jako ke kterym
padum ktere signaly, tak jestli by byla k dispozici knihovna pouzitych
soucastek, tak by to tam melo jit priradit. Ale to jen tak teoretizuju)