Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

Úterý Březen 19 11:35:04 CET 2013

Tak jsem 15 minut prolezal ucet na ebay a snazil se dohledat od koho
jsem to tenkrat bral, bez uspechu. Historie nakupu je na ebay jen 3
roky zpet, je to dele. Najit to podle hodnoceni na mem uctu se mi za
tech 15min nepodarilo, mam tam radove stovku zaznamu.

Jiste je, kupoval jsem na Ebay.com, prodejce byl z USA a krome boxu
nabizel i boxy naplnene SMD R a C.
Je docela mozne, ze i ten můj defaut neposilal do CR.
V kazdem pripade, tyto boxy na ebay nabizi/nabizelo nekolik prodejcu.
Moje zkusenost je takova, pokud clovek prodejce v USA pozada zda by
nebyl ochoten zaslat box na paypal verifierd adresu do EU , s tim, ze
to jde bez problemu poslat USPost a ze by postovne v plne vysi
hradite, pripadne se jste ochoten dohodnout i mimo ebay nebyva
vetsinou problem. Respektive ja se takto dohodl odhadem ze 7 prodejci
z 10 oslovenych.

Martin