Presnost RC oscilatoru

Úterý Březen 19 10:56:58 CET 2013

Nastavujete si spravne kalibraci? Defaulne se pri resetu pouzije kalibrace pro
1MHz at uz jsou hodiny nastavene jakkoli, pro ostatni frekvence s internim RC
oscilatorem je potreba dat tu kalibraci do OSCCAL rucne. Kalibracni hodnotu
Atmel ulozil u signatury, takze se to neda precist za behu ale jen zvenku pri
programovani, pak si to treba ulozite do EEPROM a ve sve inicializaci
presypete, to by melo byt na +-3%. Kalibraci se daji hodiny postelovat od 50 do
200%, podle kucharky v Appnote se to pry da seridit na +-1%. A pak se jeste da
komunikaci trochu dokalibrovat pomoci UBRR a U2X.

D.O.