Krabicky na SMD Re: Vyroba sablony pro paj. pastu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 18 22:50:16 CET 2013

Chapu to spravne, ze v tech krabickach vam SMD prvky trvale bydli?
Tedy ne, ze tam jsou jen nachystane v dobe osazeni desky?

Ja soucastky, ktere nejsou v pasku, povazuji za bezdomovce. Takze
vsechny moje soucastky maji sve trvale bydliste v originalnim pasku,
ve kterem jsem je koupil, a ten pasek je v popsanem sacku. TME,
SOS i Farnell to uz tak dodava, takze je to bez prace. U soucastek
z GM to musim udelat rucne, ale tech uz beru malo.
Kdyz chystam soucastky pro osazeni nejake desky, tak je pak beru
pinzetou bud primo z odstrizeneho kousku pasku, nebo si je nachystam
do krabicek, ale ty musi byt hodne ploche. Predstava, ze to budu
lovit pinzetou z nejake hluboke "studny" by me teda nenadchla.
Vzdyt pomer hloubky a sirky tech malych boxu je hrozne nevyhodny.
Ja na to pouzivam kulate papirove vrsky krabicek od syru (z tech
krabicek, kde je 8 trojuhelnicku syra). Na ne nasypu do 4 "rohu"
max 4 hodnoty soucastek, takze pri osazovani mam na stole techto
krabicek nekolik. Protoze jsou nizke a siroke, tak se to pinzetou bere
naprosto luxusne a velmi rychle.

Nejak nemuzu prijit na vyhodu postupu vysypat uz predem treba 100
odporu z pasku do nejakeho zasobnicku. Prece kdyz pak potrebuju
8 odporu, tak je snazsi a rychlejsi ustrihnout kousek pasky, nez to
jako Popelka lovit z nejakeho boxiku.

PL