Otacky na volt

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Březen 18 16:15:39 CET 2013

To, ze tralalajtisti dlouhodobe nerespektuji pravidla, je vec jina. Kdyz si bude modelar nekde litat na kopci a bude dodrzovat nejake vysky, prosim, za letu okolo sebe koukame,
ale pokud mi nekdo bude cpat model pred vrtulnik na pristani nebo nejdeboze vzletu, na letisti, ktere je primarne urceno pro provoz letounu a letadel, o to fakt nestojim. A je jedno,
ci je to letiste, v CTR/MCTR nema na letisti co delat, u ostatnich, verejnych/neverejnych letist, zapsanych v seznamech UCL, by mel mit svoleni provozovatele letiste - a dodrzovat JEHO pravidla.

a ad Libor Kolman - no, pokud modelar chce, rad mu okruh zaletim, pokud si ho zaplati... coz v pripade vrtulniku je treba 1000,- za okruh, neni to trosku uhozeny? To same s Doplnkem X,
ty zmeny tam asi byly kvuli nekomu. Spousta zakonu je tady k nicemu a postavenych na hlavu, ale tohle je o bezpecnosti a zivotech lidi - kolik z modelaru si to vezme na triko?

tot muj posledni prispevek.

tm