Vyroba sablony pro paj. pastu

Pondělí Březen 18 13:20:53 CET 2013

Rozpisku mám psanou po hodnotách, takže taky osazuju všechny stejné
hodnoty najednou. Mám puštěný monitor a naklikám si (ve Formice) aby mi
to našlo např. R4, R11, .... a podle toho to osazuju. Na zdi před sebou
mám skříňky se šuplíčkama (R, C, nějaké často používané polovodiče),
zbytek v krabici plné pytlíčků. Hledá se v tom celkem dobře.
Anděl