Mereni jader bylo Re: Proudovy omezovac 4A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Březen 18 13:11:18 CET 2013

Dobry den,

2013/3/18 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> [...]
> cvaka ;-)
> Sice jsem psal, ze mam ty kondy slabe a ze to obcas limituje
> http://www.cncnet.info/galery/indukcnosti/NewFile4.gif ale az ted jsem si
> spocital, ze tech 4x 200mV na odporu 0.02R je takovych peknych 40A - takze
> jsem ten jeden mosfet IRL540N docela pekne prohanel ;-)
>
> Musim rict, ze mi tenhle experiment fakt dost protrel oci a jeste mi asi
> dost da az to prostuduju s odstupem casu - on se pak clovek zacne hned jinak
> divat na to co se stehuje a energie a proudy po plosnaku a hlavne ze na

No hlavne zacnete pri navrhu pcb rozmyslat. Ked som ozivoval vn
zdroje, mali sme na cca. 20cm gnd cesticke plosaku prudoveho zdroja
ubytok 1,1V a plosak bol na dotyk rukou dost teply. Tych zaujimavosti
bolo este viacej, ale tato je k teme najzaujimavejsia.

A.