ACER BINGO !!

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Pondělí Březen 18 13:08:54 CET 2013

Dobrý den, na radu Martina  (Draček Fráček ) jsem se pustil do dalšího
rozebírání Aceru a skutečně byal pod plechama ještě DPS s páskovými vývody.
(střeva LCD jsem viděl poprve..)

http://2i.cz/106e0d27f4

 Chladící sprej tentokrát zafungoval naprosto perfektně a tak jsem objevil
krajní páskový vývod, který to způsobuje. Když jej prstem lehce přitlačím,
tak monitor ukazuje vše bezvadně.

http://2i.cz/ef91f2d80b

Opakoval jsem to několikrát během dvou hodin. Takže místo znám.
Jen mám obavy jak to přilepit a čím...nikdy jsem se s tím nesetkal. Tak to
zkusím opatrně, jak radil Pavel Gatilo - teplem. Uvidíme..Vyhodit to můžu
vždycky i když by mě to bylo líto. Mám to na zahradu do vysílacího hamshaku
o:) a tam je nebezpečí od zlodějů dát tam něco nového.

Takže držte mi palce a ještě jednou díky za rady.
Honza.