Mereni jader bylo Re: Proudovy omezovac 4A

Pondělí Březen 18 13:06:44 CET 2013

Pořád nějak nechápu ten potenciometr. To omezujete délku impulzu? To
znamená že ten FET nutíte, aby vám při tom velkém proudu rozpínal?
Myslím že bezpečnější pro něj je, nechat ho sepnutý, dokud se ten kond
nevybije. Já to aspoň tak dělám.
Anděl