Vyroba sablony pro paj. pastu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 18 10:34:27 CET 2013

Tady si dovolim napsat svuj zpusob (ac osazuji rucne)
Na osazovaku si smeti barevne oznacim (vesmes myslim u toho smeti byva
na desce velke mnozstvi soucastek, ale malo hodnot). Pak osazuju vzdy
jednu hodnotu na vsechna mista. Kam patri je podle barvy videt na
prvni pohled.
Jde tak barevne vyresit kldine 8 hodnot. Pokud jsou tak velke rozdily
ve velikosti soucastek, tak je asi mozne barvy recyklovat i pro ruzne
velikosti. Pripadne si udelat nekolik barevnych plachet (ale to jsem
nikdy nepotreboval).
Ten zbytek co je na desce malokrat (mnohdy 1-2) pak proste dohledam -
uz neni moc mist kam jdou umistit
Marek