Vyroba sablony pro paj. pastu

Pondělí Březen 18 10:22:27 CET 2013

Jak rychle jste to osadil, abych mel predstavu a vedel zda mam zvysit
pracovni normy :-)
Kdyz je rec o rucnim osazovani takoveho kvanta SMD smeti. Jak resite
zasobniky soucastek a logistiku osazovani.
tedy vezmete 100nF a pak hledate kam vsude prijde nebo jedete podle
poradi na desce a pro zmenu k tomu hledate soucastku?

Martin