Otacky na volt

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 18 08:40:53 CET 2013

Asi jak kdo, ale ja bych s tim litat nemohl - preci jen clovek potrebuje
nejaky vztazny bod, ke kteremu to ero rovna (byt si to neuvedomuje).

Pokud je to v haji a jsem na hranici viditelnosti tak je nejhorsi to
pustit z oci - vetsinou uz pak to ero clovek na obloze znovu nenajde.

Ja to resil jen jednou a ani ne, ze by mi ero bral pryc vitr, ale
nasavala mi ho termika.

Podle me je v tehle chvili dobre mit nastaveny failsafe tak aby ero
uvedl do ploche vyvrtky a dostal ho co nerychleji na zem. Aspon se tim
zmensi uzemi kde ero hledat. Pokud je to dopbre serizene a "dopad" je na
rovnou plochu tak to vetsinou nema ani nijak zasadni nasledky na
konstrukci. Pamatuji si jak kamos takhle usadil 2kg Cesnu snad ze 100m
vysky na louku a ohnul jen zadni kolecko - jen tech otocek bylo snad 20 ;-)

Radek Vicek