Otacky na volt

AZE aze na seznam.cz
Neděle Březen 17 23:17:05 CET 2013

Myslíte, že když takto nějak ztrácíte éro z dohledu a nedá se pak řídit, má
smysl si pořizovat dalekohled nebo něco takového? Už jsem také takovou
krizovou situaci řešil a byl jsem rád, že jsem to dostal zpět. Rozpětí jen
140cm, silný vítr.
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 17, 2013 11:01 PM
Subject: Re: Otacky na volt

No těch 300m jsem asi přestřelil, startuje se spíš do 200m, výš je to
nesportovní :) Jinak měřený let "na oči", bez optických pomůcek, tuším
dokládali logem z výškoměru a pohybovali se kolem 1.5km s tím, že větroň měl
rozpětí kolem 3.4m.

Tohle znám ale jen z druhé ruky, nemám na to finančně ani fyzicky, moje
výlety končí tak v těch 300-400m a nevidím (ale taky s podstatně menší
potvorou, cca 2m rozpětí). Jen to pak už je adrenalin vůbec to letadlo
dostat na zem a nepřijít o něj, já se raději courám v termice tak, abych
věděl, kam to letí a jak to dostat zpátky k sobě na zem vcelku.

Pavel Kutina