[OT]Prumyslovy vysavac

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Březen 17 22:49:02 CET 2013

Nilfisk Aero je špatný vysavač. Jeden jsem kdysi omylem koupil (ještě
když se jmenoval Wap, ale až na barvu plastu je to přesně totéž), mám ho
teď uklizený na chatě a používám jednou za několik let. Je to obyčejný
domácí vysavač, hlučný a nijak zvlášť výkonný, udělaný tak, aby tvarem
připomínal řadu Nilfisk SQ, která je naopak úplně špičková :-)

Nilfisk Multi neznám.

Aleš Procháska