Zase Acer

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Březen 17 16:47:11 CET 2013

Ahoj Honzo,

Nesledoval jsem tuto diskusi, tak už se to třeba řešilo. Zkusil jsi v
okamžiku kdy to dělá ten pruh vyměnit monitor ? Dělá to i na druhém
monitoru ? Abys nehledal chybu v monitoru když je v PC.

A když už je na monitoru ten pruh, zkusil jsi ho vypnout, nějakou dobu
počkat (nechat vychladnout) a pak ho znovu zapnout ?

     Martin.