Zase Acer

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Neděle Březen 17 16:27:53 CET 2013

Dobré odpoledne.
Tak jsem znovu pozoroval změny u monitoru. Takže: po spuštění po 25 minutách
se objeví úzký svislý pruh vlevo.
http://2i.cz/9880e3c91a

Po dalších 5 minutách se rozšíří
http://2i.cz/444c2f05d6

Za dalších 5 minut se opět rozšíří a zčervená.
http://2i.cz/222a4963b0

Po dalších 5 minutách se zabarví do modra.
http://2i.cz/eee685af7c

http://2i.cz/fff794be6d
http://2i.cz/ccc4a78d5e
http://2i.cz/ddd5b69c4f

Opět jsem zkusil chladícím sprejem ochladit obě desky - důkladně. Jenže to
nemělo žádný vliv. Zkontroloval jsem všechny konektory, ty jsou OK a dobře
drží.

Při vypnutí PC a okamžitém  zapnutí, při nabíhání a černé obrazovce žádný
pruh není a
Nápisy  identifikace stavů nabíhání jsou v pořádku. Pokud pak naskočí
barevný obraz tak se ihned pruhy zase objeví. Když monitor nechám vypnutý 5
minut aniž bych vypnul PC,
Po jeho zapnutí jde opět bezvadně zase 25 minut (asi něco vystydlo - přitom
chladící sprej nezabírá).
Nenapadá vás něco?

Díky za případné rady .
Honza.