Stare negativy + vyvojnice

Neděle Březen 17 15:11:25 CET 2013

Ahoj, Jakube.
Přichytil jsem si ten Nikon místo objektivu, takže jsem ho mohl posouvat normálně ostřítkem.
Jelikož ten Nikon měl schopnost makrosnímků, nepotřeboval jsem žádnou předsádku.
Bohužel to byla jednorázová akce, teď je to schované na půdě někde v krabici.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, March 16, 2013 8:14 PM
To: HW-news
Subject: RE: Stare negativy + vyvojnice

Co to znamená "udělal redukci do zvětšováku na foťák"? Můžete to nějak upřesnit?

A ještě přihodím dotaz, když už je otevřený fotografický thread:

Neválí se někomu doma vývojnice na 16mm filmy z 2 x 8 mm kamery? Míval jsem ruskou LOMO viz priloha (melo to v prumeru tak 30cm). Bohuzel uz davno zapadla ve viru dejin, a ted bych ji potreboval (chceme zkusit se studentama na exterierovych cvicenich vyvolat CB inverzi z Bolexky).
Da se sehnat na eBayi, ale ty ceny jsou silene. U nas v bazarech byvaji tak za 200 Kc, ale mivaji je veeeelmi zridka.

Jakub Serych