Vyroba sablony pro paj. pastu

Neděle Březen 17 07:34:55 CET 2013

Jinak kolem pulnoci probehl druhy pokus, malem jsem zmrznul venku ale
pro leptani plechu z plechovky neni potreba H2O2 (je to fakt ocelovy plech).
Jeste by me zajimalo, jak to delate po naneseni pasty? Trosku ty
soucastky do pasty zatlacit nebo jen polozit? Pasta docela brzo vyschne,
ztuhne a moc to nejde. Taky me napadlo pastu trosku vic rozmichat s
nejakym tavidlem, kdyz je starsi?
S nanasenim strikackou a tenkou jehlou jsem totiz vubec neuspel, chvili
to slo ale pak se z pajky vytlacilo hlavne tavidlo a na konci strikacky
byl pekne zhutnely tuhy cin co skoro nesel ani ze samotne strikacky. Asi
kvalita nic moc, mate neco k doporuceni z eBay nebo DX co dobre fuguje
jako pasta i ve strikacce?