Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Březen 16 19:42:38 CET 2013

Tak jsem si dnes zaexperimentoval, vypil plechovku piva a zacal delat
sablonu. Plech jsem ale pri rovnani moc zmuchlal, to je kriticka faze
operace, takze jsem musel proceduru od zacatku opakovat ;-)
Sundal jsem barvu z jedne strany vibracni bruskou na papirovem podkladu,
to jde OK, laminovaci fotorezist a leptani v HCL + H2O2 (to nevim,
jestli je nutne, ale nejak se tomu nechtelo.) Z druhe strany jsem taky
nalaminoval fotorezist, uz ma stejne pres 4 roky (ale stale funguje OK)
Nejak se to uplne nepovedlo ale cast jsem zkousel na DPS pouzit a OK az
na prilis silnou vrstvu - evidentne bude potreba napinaci ram, to udelam
zitra az sezenu hranoly a zavitove tyce.

Hlavne by me zajimalo, jestli uz nekdo nasel zdroj tech mosaznych nebo
jinych planzet vhodnych na tyto ucely a hlavne rovnych?