Stare negativy

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 15 19:58:33 CET 2013

 15.3.2013, 19:52:31

60-70 leta nepamatuji, ale v 80 tych nebyla foma ani orwo, v
porovnavani s ilfordem, kodakem, fuji a pod. zadna velka hitparada.

To ze se dnes stare zasoby vyvazuji zlatem, bude nejspise diky tomu,
ze tech nekolik exotu, co jeste foti na chemiji, dnes zlatem vyvazuje
skoro jakejkoliv cb film. No a kdyz k tomu pripotete prirazku za
starozitnost ....

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz