navrh tistaku

Pátek Březen 15 19:31:22 CET 2013

On 15 Mar 2013 at 10:13, V P wrote:
> 2/ Pro SMD soucastky je treba aby oba pady mely stejne provedene pripojeni,
> coz se nejlepe realizuje prave tak jak uvadite. Potom se nestane ze Vam na
> reflow soucastky provedou prikaz "POZOR!" a postavi se (to je extrem,
> obvykle se "jen" natoci nebo prizvednou - na problem pri ozivovani to
> staci).
Muze se projevit ochota k vojenskym prikazum i kdyz je na desce nepajiva
maska? Tak nejak se mi zda, ze by nemuselo, kdyz by namaskovane nebyly prave
jen ty pady. Anebo ze by treba byl na jedne strane vetsi odvod tepla nez na
druhe, a proto?
Jinak jsem nasel strucnou radu, viz priloha.

> 6/ Zablokujte napajeci signaly u vystupu pro servo. Je vhodne servo i
> rozebrat a zkontrolovat zda ma motorek odruseni a ukostrene pouzdro. Zejmena
> levna cinska serva funguji jako krasny vysilac.
Ke hrebinku pro serva bych dal 0.1uF keramiku a k tomu elektrolyt v radu
stovek uF (jaky je zrovna po ruce). Takhle nejak jste to myslel?

David Obdrzalek